Система роботи над науково-методичною темою
«Реалізація Концепції національно-патріотичного виховання особистості шляхом вдосконалення педагогічної майстерності вчителя»
№
|
Форма роботи
|
Зміст роботи
|
Мета роботи
|
Термін:
Відповідал.
|
І етап – підготовчий .
|
||||
1.
|
Анкетування педагогічного та учнівського колективів
|
Виявлення проблем і зондування розуміння проблеми.
|
Вересень
Завуч школи
|
|
2.
|
Засідання творчої групи
|
Обробка даних анкетування.
Виявлення рівня обізнаності педагогічного колективу.
|
Виявлення питань для вивчення, виокремлен-
ня досвіду з цієї
теми
|
Вересень
Директор,завуч
|
3.
|
Складання плану роботи школи над педагогічною темою
|
Визначення напрямів
роботи, розподіл обов’язків,етап взаємодії учасників
навчально-виховного процесу.
|
Забезпечити послідовність вирішення завдань взаємодії
всіх учасників навчально-виховного процесу
|
Жовтень-листопад
Керівники м/о,завуч
|
4
|
Засідання педагогічної ради " Концепція
національно-патріотичного виховання в
навчально-виховному процесі"
|
Затвердження плану роботи над педагогічною темою
|
Ознайомлення всього колективу з основними завданнями
відносно проблемної теми.
|
Жовтень
Дирекція школи.
|
5
|
Теоретичний семінар «Інформаційно-комунікаційні
технології у забезпеченні національно-патріотичного виховання»
|
Ознайомлення з темою.
|
Ознайомлення педагогічного колективу з теорією даного
питання, складання планів самоосвіти
|
4 рази на рік
Завуч школи,керівники
м/о
|
6
|
Практичний семінар «Національно-патріотичне виховання:суть,
досвід використання,
перспектива»
|
Створення умов для формування,вивчен-
ня та поширення ППД
|
Опанування педагогічним колективом відповідних
компетентностей.
|
4 рази на рік
Завуч ,керівник творчої групи
|
7
|
Конференція «Сучасні педагогічні технології ,їх місце в
навчально-виховному процесі».
|
Формування ППД з проблеми
|
Підвищення рівня професійної майстерності вчителів
|
квітень
|
8
|
Відкриті уроки з впровадженням національно-патріотичного виховання.
|
Уроки вчителів 1
категорії
|
Виявити ППД з теми з метою показу зразка тим, хто не визначився
в роботі з темою
|
Протягом навчального року
Методична рада
|
9
|
Батьківські збори «Інновації в навчанні»
|
Провести батьківський лекторій з теми
|
Створення
комплексної системи впровадження елементів сучасних технологій
|
травень
|
10
|
Засідання методичної ради
« Створення системи роботи педколективу над темою «Реалізація Концепції
національно-патріотичного виховання особистості шляхом вдосконалення
педагогічної майстерності вчителя»
|
Визначити шляхи реалізації теми через усі підсистеми
навчально-виховного процесу
|
Вересень
завуч
|
|
11
|
Засідання методичних асоціацій « Створення
інноваційних педагогічних технологій – найвищий рівень педагогічної
майстерності.»
|
Вивчення інноваційних технологій.
|
Створення навчально-методичного комплексу з метою
підвищення ефективності навчально-виховного процесу та методичного
забезпечення педагогічної теми
|
Листопад,
Березень
Керівники м/а
|
12
|
Педагогічні
читання: «Компетентнісно орієнтований підхід до навчання, виховання та
розвитку – важлива складова педагогічної майстерності вчителя» (за І.В.
Родигіною)
|
Вивчення та аналіз основних методів та прийомів
навчання
|
Травень
Учителі школи
|
|
13
|
Практикум, тренінг:
1.Якому бути
вчителю-новатору, вчителю-досліднику
2.Що таке навчальний
заклад креативної освіти
|
Обговорення основних аспектів вчительської
діяльності та можливостей нового типу навчальних
закладів
|
Розробка
рекомендацій
Для вчителів
|
|
ІІ етап –
реалізація
|
||||
1
|
Засідання педагогічної ради " Вдосконалення
патріотичного виховання в школі як
один із шляхів формування основних груп компетентностей учнів "
|
Обговорення можливостей національно-патріотичного
виховання у навчально-виховному процесі
|
Впровадження в практику вчителів
національно-патріотичного виховання на уроках та позаурочний час
|
Жовтень
Завуч школи
|
2
|
Засідання круглого столу
«Виховання ціннісних орієнтацій на
уроках (ціннісне ставлення до себе, своєї сім'ї, державних символів,
держави)»
|
Опрацювання педагогічних аспектів під час впровадження
в навчання національно-патріотичного виховання.
|
Опрацювати засади створення системи в роботі.
|
4 рази нарік
Завуч школи
|
3
|
Практичний семінар «Нові підходи до модернізації
навчально-виховної роботи через інноваційну діяльність педагогічного
колективу на основі інтеграції
традиційних педагогічних та ІКТ навчання»
|
Формування,вивчен-ня та поширення ППД
щодо даної теми
|
Опанування педагогічним колективом новітніх технологій
|
4 рази на рік
|
4
|
Засідання методичної ради
«Оновлення системи навчання відповідно до завдань розвитку школи та педагогічної теми» |
Визначення результатів роботи
|
Створити систему роботи
|
Грудень
Завуч
|
5
|
Засідання методичних асоціацій «Розвиток життєвої
компетентності засобами нових технологій»
|
Визначення сучасних педагогічних технологій для
результативності діяльності вчителя
|
Вивчення сучасних педагогічних технологій, рівня їхніх
можливих досягнень
|
Січень
Керівники м/а
|
6
|
Засідання
творчої групи «Активізація
навчальної діяльності учнів на основі принципу співробітництва
(учитель-учень,учень-учень,учитель-учитель, учитель- батьки)»
|
Створення нових орієнтирів для впровадження в
навчально-виховний процес педагогічної теми.
|
Розробка рекомендацій для вчителів.
|
Протягом навчального
року.
|
7
|
Методичні звіти методичних асоціацій
|
Відкриті уроки,поповнення банку інноваційних
технологій.
|
Використання різних форм поширення ППД
|
Квітень –травень
Завуч,керівники МА.
|
8
|
Майстер-класи з впровадження національно-патріотичного
виховання на уроках.
|
Майстер –класи, творчі доробки вчителів.
|
Використання інтеративних форм навчання вчителів.
|
Квітень
Завуч школи
|
9
|
Конкурс відео-уроків з використанням
інформаційно-комунікаційних технологій
навчання та аспектами національно-патріотичного виховання.
|
Впровадження ППД.
|
Вивчення досвіду вчителів
|
Квітень
Завуч школи
|
10
|
Батьківські
збори «Як допомогти дитині відкри-
ти себе»
|
Лекторій для батьків
|
Травень
Педагог-організатор.
|
|
ІІІ етап- аналітичний
|
||||
1
|
Засідання педагогічної ради "Результативність
навчання із запроваджен-
ням національно-патріотичного виховання".
|
Накреслити шляхи реалізації завдань виховної
роботи у впровадженні
національно-патріотичного виховання
|
Накреслити шляхи роботи класних керівників в контексті
проблемної теми
|
Листопад
Педагог-організатор.
|
3
|
Засідання методичних асоціацій «Моніторинг діяльності
вчителів-предметників щодо за -безпечення умов особис-
тісного розвитку учнів"
|
Аналіз стану роботи.
|
Оцінити стан роботи вчителів-предметників, визначити критерії
для само оцінювання.
|
Грудень
|
4
|
Майстер-класи
"Реалізація використання інтерактивних форм і методів
роботи".
|
Сприяти розвитку творчого потенціалу
педагогічних працівників,виявленню ППД. Підвищувати
професійну майстерність.
|
Січень
Учителі школи.
|
|
5
|
Практичний семінар
« Партнерство родини та школи у формуванні творчого
потенціалу та розвитку обдарованої дитини в умовах становлення інформаційного
суспільства».
|
Вивчення та поширення ППД
щодо педагогічної теми.
|
Визначення рівня опанування педагогічним
колективом новітніх технологій
|
4 рази на рік
Завуч школи
|
6
|
Методичний марафон
«Національно-патріотичне виховання в
навчально-виховному процесі, як чинник формування освітнього простору СЗШ
І-ІІІ ст.. с.Немерче»
|
Сприяти розвитку творчого потенціалу
педагогічних працівників
|
Створення методичного альманаху «Новітні технології як
чинник формування особистості .
|
Березень
Завуч школи
|
7.
|
Практикум,
тренінг:
1.Моделювання
передового педагогічного досвіду: реалізація прогностичної та моделюючої
функції
|
|||
8
|
Конференція «Нові форми організації навчання як засіб
творчої активності учнів».
|
Підсумки колективної роботи над проблемою за 3 роки
|
Узагальнити
позитивний досвід педагогічного колективу
|
червень
|
9
|
Засідання педагогічної ради " Ефективність та
перспективність запро-
вадження національно-патріотичного виховання
особистості шляхом вдосконалення педагогічної майстерності вчителя ".
|
Підсумки
педагогічної діяльності колективу
школи.
|
Результати
роботи
педагогічного колекти-
ву педагогічноютемою.
|
Жовтень
Завуч школи
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий